Dag 2 Tihange - Heer - Reisverslag uit Heers, België van Stendert Wit - WaarBenJij.nu Dag 2 Tihange - Heer - Reisverslag uit Heers, België van Stendert Wit - WaarBenJij.nu

Dag 2 Tihange - Heer

Door: Stendert

Blijf op de hoogte en volg Stendert

17 Juli 2014 | België, Heers

Vandaag vertrokken we na een rumoerige nacht richting Heer. Een route langs de Maas met ongelooflijk mooie gedeelten ertussen. We reden over een jaagpad. Hier en daar moesten we de Maas oversteken omdat er aan de andere kant dan geen weg liep. Het was een prachtig en vlak parcours. Her en der lag een aantal Nederlandse schepen die onderweg waren naar huis of richting Frankrijk. De gekregen sudocreme ( van Rosalie En Kees ) is een geschenk uit de hemel. Over de hemel gesproken kwam er ook nog een cadeautje van Marriette en Frans: de beschermer van de reiziger in de vorm van een bedeltje en een pasje! ( we hebben geprobeerd ermee te pinnen, helaas is dit niet gelukt!)

Onderweg hebben we een heerlijke lunch gehad, een hamburger met friet.

Hierna doorgefietst naar de camping, la loqueresse in Heer. Naast een fabriek! Hopen dat we een beetje rustig slapen!

Totaal vandaag 85 km gereden!

• 21 Juli 2014 - 20:34

Ellen:

Stendert, een beetje verbrand?

• 22 Juli 2014 - 00:41

Renske:

Nee toch; heb je weer niet naar mij geluisterd?!?! ;-)